J. D. Salinger - Sieppari Ruispellossa
24. kesäkuuta 2006 @ 15:03 - Pidän tästä kirjasta aivan valtavasti. Olen lukenut tämän joskus muutama vuosi aiemminkin, ja jo silloin olin aika viety, mutta tämä uusi suomennos nappaa kyllä aivan totaalisesti mukaansa. Kirjassa on oikeastaan kaikki kohdallaan: sujuva kerronta, helppo kieli, sopivasti huumoria ja tiettyä syvällisyyttäkin. Kestää useamman lukukerran. Nyt olen jossakin puolenvälin kieppeillä, ja varmaan tämän tai huomisen päivän aikana luen kirjan loppuun.